شرايط فروش

گروه سايپا محصولات خود را با توجه به نياز بازار در شرايط خاص و با روشهاي فروش متفاوت عرضه مي نمايد. مشتريان مي توانند با مراجعه به نمايندگيها و يا از طريق وب سايت به خريد محصولات مورد نظر بپردازند. روشهاي فروش تحت قالب فروش فوري، پيش فروش و يا روشهاي اعتباري ، ليزينگ و ... طراحي و عرضه مي گردند.

نكته قابل توجه:
  • جهت خريد خودرو حتماً‌ بايستي ثبت نام (احراز هويت) مشتري انجام شده باشد و مشتري نام كاربري (كد ملي) و رمز عبور از سامانه فروش سايپا دريافت نمايد.
  • جهت ثبت نام، شماره همراه (موبايل) مشتري بايستي بنام خود ايشان باشد در غير اينصورت امكان احراز هويت مشتري وجود ندارد.
احراز هويت راهنماي احراز هويت

وضعيت خودروي مشتري

در راستاي افزايش رضايت مشتريان و شفاف سازي اطلاعات، كليه مشتريان كه محصولات گروه را از طريق نمايندگيها و يا به صورت اينترنتي خريداري نموده اند، مي توانند وضعيت خريد خودرو را بصورت آنلاين مشاهده نمايند.

مشاهده وضعيت خودرو استعلام سند خودرو

فروش ناوگاني

فروش سازمانی به عقد قرارداد با سازمان ها، شرکت ها ، موسسات و ادارات دولتی و خصوصی گفته می شود که در یک مدت زمان مشخص تعداد خاصی خودرو از طرف شرکت سايپا به افراد معرفی شده آن سازمان که می تواند کارمند ها، مدیران و یا مشتریان آن سازمان باشد، عرضه شود.لازم به ذكر است كه شركت سايپا شرايط ويزه و تسهيلات خاصي را براي اين گروه از مشتريان خود قائل خواهد شد. 

سازمانها مي توانند جهت عقد قرارداد با گروه سايپا به معاونت بازاريابي و فروش گروه مراجعه نمايند.

آدرس: جاده مخصوص كرج – كيلومتر 11 - معاونت بازاريابي و فروش گروه – اداره فروش ناوگاني

ارائه خدمات آپشن استاندارد گروه سايپا

مشتریان گروه خودرو سازی سایپا می توانند جهت دریافت خدمات آپشن استاندارد با حفظ گارانتی خودرو(مجموعه قطعات مرتبط) از طریق شرکت سایپا یدک به عنوان متولی ارائه دهنده خدمات آپشن گروه سایپا به روش های ذیل نیاز خود را مرتفع نمایند.

  1. مراجعه به شبکه نمایندگی های گروه سایپا و خرید و نصب قطعات آپشن استاندارد
  2. انتخاب اقلام آپشن مدنظر همزمان با خرید خودرو صفر در زمان تکمیل وجه
  3. دریافت خدمات نصب در محل مشتری قطعات آپشن از طریق شرکت امداد خودرو
  4. خرید قطعات اینترنتی از فروشگاه اینترنتی سایپایدک آنلاین

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آپشن سایپا یدک مراجعه فرمایید

اطلاعات بیشتر

سايپا كارت طلايي

در راستای افزایش اطمینان، اعتماد و آسودگی خاطر مشتریان، خدمات متنوع و همه جانبه ای در قالب کارتهای طلايي تعریف و به مشتريان ارائه مي گردد.این گروه با بهره گیری از ناوگان مجهز و پرسنل کار آزموده و باتجربه خدمات مذکور را که مجموعه ای از نیاز های فنی و خدماتی مشتریان بوده با برترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن ارائه خواهد نمود.

اطلاعات بيشتر

بيمه

گروه بیمه ای سایپا بر آن است تا با بهره گیری از توانمندی بیمه گران و تکیه بر قابلیت های خویش و شبکه گسترده فروش نسبت به انجام مشاوره بیمه ای و ارائه مناسب ترین پوشش ها با بهترین نرخ و شرایط و خدمات پس از آن، به گروه سایپا و سایر مشتریان اقدام نماید.

صدور انواع بيمه نامه:

  • بيمه اتومبيل: ثالث و بدنه
  • بيمه اشخاص: درمان، عمر و حادثه، عمر و پس انداز، حوادث مسافران (آکسا)، جامع زندگي و...
  • بيمه حريق: صنعتي، غير صنعتي، مسکوني
  • بيمه باربري: داخلي، وارداتي، صادراتي
  • بيمه مسئوليت و مهندسي: مقاطعه کاران، مهندسي، پزشکان، کامپيوتر و ...
  • بيمه اعتباري

ارائه خدمات مشاوره اي :

  • تامين انواع پوشش هاي بيمه اي
  • مديريت ريسک بيمه اي

ارائه خدمات بیمه ای با شرایط خاص و تسهیلات ویژه:

  • تسهيلات پرداخت حق بيمه
  • مشاوره و پيگيري در تقويم و تسويه خسارت
  • قرعه کشي سه ماهه براي مشتريان
  • امکان ثبت درخواست خريد بيمه نامه از طريق اينترنت
  • اطلاع رساني تمديد بيمه نامه از طريق مکاتبه، پيامک و تماس تلفني
ورود به سايت بيمه